Blodomloppet

Jag älskar att tävla. Så är det bara.
Gick otroligt bra idag. Nytt pers igen, 28.10 visade min klocka, och det kommer jag gå efter...jag startade klockan några sekunder efter startskottet, men jag kunde ju inte börja springa direkt, så jag tycker min tid räknas. Banan var riktigt härlig, nästa samma som vårruset, men man slapp den sega biten..så, det kändes som om denna bana var mycket kortare. Efter loppet blev det härlig picknick med Jessica och hennes jobbarkompisar. Mumsigt. Lite tråkigt att det blev så kallt bara...

Nu är jag i alla fall hemma igen. Ska packa min väska inför imorgon, och repeterna några sista saker. Sen är det sängen som gäller, vill vara utvilad till tentan imorgon. Tror nog det är första gången jag lägger mig tidigt dagen innan en tenta, i vanliga fall hade jag varit uppe till två-tre och akutpluggat en massa, men den här gången är jag förberedd, jag känner att jag kan detta, och jag hoppas att mina frågor kommer på tentan imorgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback