Det kunde inte bli bättre..

Vilken midsommar det blev.
Otroligt lyckad.
Vi åt ganska traditionell buffé och vi sjöng snapsvisor för fulla muggar. Senare mot kvällen anslöt sig några fler roliga människor, och vi gick sen vidare mot en annan fest i området. Skojigt värre. Dock känns det idag att det var en lyckad kväll igår. Blä för att vara bakis, och dessutom har min lilla promenad utan mina fina orange stövlar inatt gett mig en härlig förkylning. Hoppas då verkligen att den ger med sig snart. Ikväll blir det fler skojigheter. Vi tjejor ska ut till Björklinge där vi ska ha det lite mysigt hos Jessica, eller snarare hos hennes föräldrar..och sen får vi se om det även ikväll blir lite festligheter. Dock blir det nyktert för mig...

     

     

     

     

     

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback