Duktiga jag

Man kan inte säga att jag ligger på latsidan här hemma.
I tre dagar har jag nu städat och fixat. Jag är en person som avskyr att samla på saker, så, nu genomför jag en grovrengöring här i Skogstorp. Allt onödigt skall bort. Ganska roligt är det också, och så har jag något att sysselsätta mig med hela tiden. Men, nu får städandet vara för en liten stund. Jag ska istället bege mig till skogen för en löprunda. Har inte bestämt mig än för hur långt, vet inte om jag vågar ge mig på milen...jag kan inte vägen, så det finns en stor risk för att jag springer fel..så det är nog bättre att satsa på de spår man kan, vilket leder till att det nog bara blir 7,5 km idag..men men, det är ju bättre än inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback