Fredag

Vilket väder idag. Att det är dåligt väder innebär även att det inte händer någonting här hemma. Dagen har hittills gått till att sova, titta på TV och mysa en massa med min Skrutt. Ev. att vi kommer iväg till IKEA efter att mamma har slutat jobba, men ja, bara eventuellt. Funderar på om jag ska be Topsi att skjutsa mig till Elgiganten, är sugen på att köpa The Sims 3. Köper jag det är dock resten av dagen förlorad, jag lär inte röra mig många meter från datorn om jag börjar spela det..men det kanske behövs en dag som denna?

Ska väl försöka komma iväg på en promenad också. Är stel i benen från igår, så det får räcka med bara en promenad.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är nya sims bra ?? jag funderar över att köpa det :)

2009-06-13 @ 13:44:47
Postat av: Jessica

Är nya sims bra ?? jag funderar över att köpa det :)

2009-06-13 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback