Måndag

Ny vecka. Fortfarande kvar i Skogstorp.
Helgen har varit trevlig. I lördags var Lindqvistarna här och vi åt god mat och hade trevligt. Igår storstädade vi duschrummet..att det kan vara så skojigt att gå igenom allt och slänga saker?! Efter det blev det en tur till IKEA. Dock var hälften av sakerna vi skulle ha slut..irriterande. Men men, jag fick ett sängbord i alla fall. Idag då? Har börjat dagen med Sims 3, mycket beroendeframkallande..ska ut och springa senare, får se hur långt det blir. Kanske satsar på 5 km, och springer lite fortare. I och för sig tycker jag om det milspår som finns..men jag kan inte springa det hela tiden, då kommer jag så småningom tröttna på det. Så mycket mer händer nog inte idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback