Sista natten med gänget

Igår var det sista kvällen på vår "semestervecka".
Bara för att man har varit på kryssning behöver man ju inte åka hem och sova direkt efter, utan vi begav oss istället hem till Jessica och Rickard där förfesten redan var igång. Blev en mysig kväll på deras altan till att börja med, och senare drog vi vidare till stan...dock utan Jessica tyvärr. Etage var det i alla fall som gällde. Jag och Fia rockade loss som aldrig för på dansgolvet. Livebandet som spelade var underbara, varje låt blev bara bättre och bättre..och de som sjöng var även mycket trevliga att titta på. Tråkigt dock att jag tappade bort en av dem när Etage stängde. Men, de spelar igen löningshelgen i oktober, och då tänker jag vara på plats!

Veckan som har varit har varit underbar och perfekt, och jag kommer leva på alla upplevelser ett bra tag framöver..och även planera nya upptåg med mina solstrålar och bästaste vänner.

     

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback