Sommardag gånger två..

Underbart väder, och perfekt tajming. Sista lediga veckan innan jag jobbar. Gäller att njuta varje minut, och det kan man nog säga att jag har gjort. Igår var det fullt upp hela dagen. Eller ja, jag, Jessica och Julia gjorde inte så mycket annat än solade och latade oss..men ändå, dagen var ju full av det så nog kan man säga att den fullspäckad. Igår hann vi även med en härlig joggingrunda på kvällen. Underbart spår. Där lär jag springa fler gånger..synd bara att det är cirka 1,5 mil dit hemifrån mig..men men, får väl se det som uppvärmning. Jessica och Julia följde med hem till mig sen. Väl hemma gjorde vi goda smoothies och tittade på Sex and the City innan vi slockande.

Idag har vi varit på stranden i några timmar. Lovely.
Var så skönt i solen att jag till och med somnade. Men vad gör det? Det är ju det semester är till för. Och ja, jag badade faktiskt också. Kallt var det, men de gick. Jessica och Julia var dock lite duktigare än mig och badade flera gånger.

Senare ikväll blir det ev. gymmet. Får se.

     


Kommentarer
Postat av: sofia

Så härligt!!!

2009-06-23 @ 16:18:07
Postat av: jerkan

Synd du inte va hemma fia :( vi saknade dig

2009-06-23 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback