Tisdag

Jag har dåligt samvete.
Det är bättre väder idag. Vilket innebär att jag bör ta tillfället i akt och bege mig till Parkenbadet och simma några längder. har jag gjort det? Nepp. Jag har spelat Sims hela dagen istället. Fy. Men men, nu har jag tvingat mig själv att stänga av, och jag ska snart bege mig ut på en promenad. Skulle i och för sig hinna åka och simma, men ja, jag spar det till nästa vecka..då ska jag tvinga med Jessica i princip varje dag, och då blir det heller inget simmande i en uppvärmd pool, nej, det är öppet vatten som gäller. Bäst att redan nu vänja sig vid kylan.

Senare ikväll blir det Harrys med Sandra. Vi ska äta och kanske att jag unnar mig själv något gott att dricka.

Nu ska jag fixa disken och sen blir det skogen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

då kanske vi ses, jobbar där ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback