Tisdag

Åååh, vad skoj det var igår.
Älskar att springa vårruset. Härligt väder hade vi också. Och ja, hela atmosfären kring loppet är perfekt. Det bästa av allt var att jag slog mitt personbästa, nya tiden är 28.36. Lovely. Inte mycket kvar till 24 min nu..Längtar till nästa år då det är dags igen. Som tur är har jag fler tävlingar att se fram emot detta år i alla fall. Nästa är ju redan imorgon. Fun fun.

Idag tog jag en lång sovmorgon. Eller ja, jag var upp med mamma och åt frukost vid hlav sju och hjälpte henne med att platta håret...men efter att hin åkte la jag mig i sängen igen, och där har jag legat sen dess...skönt att bara ligga där och småslumra och höra regnet utanför. Men, nu är det dags att börja vara duktig. Plugg som gäller. Två dagar till första tentan, tre till den andra..

Kommentarer
Postat av: jessica

I love you and your mother :) ja är så GLAD att du fick nytt personbästa!!

2009-06-02 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback