Vinkväll

Sicken kväll det blev igår.
Många glas vin, jellyshots och karaoke på Etage. Ojojoj.
Jag och Fia fick äntligen använda oss av våra "vackra" sångröster. Låten var Alla flickor utom jag. Proffsigt värre. Roligt var det, speciellt med tanke på att hela dansgolvet fylldes. Frågan är om det var låtens förtjänst eller våra vackra sång..Resten av kvällen blev det till att sjunga med i varenda låt, vilket innebär att rösten inte är den bästa idag, samt en hel massa bugg. Jäklar vad jag snurrade runt på dansgolvet, och oj så roligt det var.

En riktigt lyckad kväll med mina solstrålar.. Och bättre blir det, för imorgon drar vi vidare, kryssning till Åbo som gäller. 
Bilder från vinkvällen kommer efter vår dag på stranden..
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback