Börjar bli tjatigt

Jag vet, det är tjatigt.
Men fy sjutton vad roligt passet på Friskis var idag.
Provade på det nya joggingpasset idag, det var fler ledare än "vanliga"...och ja, det blev ganska trevligt så. Vi var ett härligt gäng som stack iväg på en isig bana, mycket plaskande i vattenpölar blev det men det gjorde inget..det var bara så skönt att få vara ute och springa igen.

Efter joggingpasset fick jag äntligen visa Jessica det nya gympasset. Jag lär vakna med träningsvärk imorgon. Men det är det värt..

Nu är det dags att lägga huvudet på kudden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, tack för tipset! Står i kö lite här och där (vilket min eventuellt blivande roomie också gör, hon har lite fler ködagar också..) så förhoppningsvis ska det ordna sig. Nå - vilka områden är bäst? Är det någonstans man inte vill bo? Pussbabe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback