Finally

Nu är uppsatsen äntligen inskickad. Bra blev den nog inte. Men, swappar och obligationer är inget roligt att läsa eller skriva om. Blä. Nästa uppsats blir lite roligare i alla fall, den handlar om finanskriser. Mycket mer intressant. Skulle behöva börja med den nu, men ja, det är alltid svårt att börja skriva något..när det inte finns någon text på ett papper är det svårt att komma igång, så fort det väl står något flyter resten oftast på. Men, ja, det är bara att ta sig i kragen och sätta fart.

Dock måste jag säga att jag längtar till slutet av mars. Då får jag äntligen sätta min fot på ekonomikum igen, då får jag gå på föreläsninger och seminarium. Då börjar de "riktiga" kurserna igen. Marknadsföringsrätt och börsrätt är det som gäller. Skojigt värre. Dubbla kurser är inte det roligaste, mycket att göra blir det..dessutom ska jag försöka klämma in statistik också. Vill så gärna få bort den kursen...jag får ta dagarna som de kommer sen helt enkelt.

Nehepp. Dags att vara duktig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback