Fredag

Så var det då fredag igen.
Ytterliggare en vecka som snart är slut. Men det är bara bra, längtar som bara den till på onsdag då vi åker till Sälen. Hoppas bara att hyrbilen är tillräckligt stor för att jag ska få plats med mina längdskidor, vägrar ställa mig på de vallningsfria som vi har i stugan..nej, jag ska mina, dem slipper man i alla fall staka sig med i nedförsbackarna.

Aja, fredag ja. Ikväll är det som sagt middag. Najs. Trevligt att göra något också, så tråkigt att bara sitta hemma en fredagsväll och vara sitt eget sällskap. Kanske att jag till och med hyr en film till oss, heller det än Let´s dance. Försöker bestämma mig för om jag ska gå på intesivpasset eller ej, om jag inte går kan jag vara hemma och göra mysigt...tända ljus, duka fint och till och med påbörja matlagningen. Har hittat ett lätt recept på korvgryta..äntligen får jag användning för mina finska korvar som har legat i frysen sen i somras. Just nu lutar det åt att det inte blir något intensivpass..har träningsvärk lite överallt så det kanske räcker med ett pass idag. Men men, jag har några timmar på mig att bestämma mig. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback