Frusen

Fy sjutton vad jag frös efter att ha ätit glassen vid lunch. La mig under en filt i sängen ch läste en stund, sen föll ögonen ihop. Vaknade dock med ett ryck för en halvtimma sen till samma symfoni som tidigare imorse, nämligen ljudet av en borr i ett tomt hisschakt. Inte det roligaste då shacktet ligger precis vägg i vägg med min lägenhet. Men men, det gjorde ju i alla fall att jag inte sov bort hela dagen. Nu fryser jag fortfarande, och jag hoppas för guds skulle att jag inte är på väg att bli sjuk igen. Har kommit in så bra i träningen och allt så jag vill itne bli sjuk igen, det är för mycket roligt som händer för att jag ska ha tid att vara sjuk. Blä. Så, jag får hoppas på att en positiv inställning gör så att jag inte blir sjuk. Därför, jag är frisk som en nötkärna!

Ska ta och boka biljetter hem till Eskilstuna nu kanske. Blir till att åka hemhem till helgen. Dock verkar jag få underhålla mig själv bäst jag kan hemma, mina kära föräldrar ska tydligen på intensivkurs i dans. Ujuj. Men men, jag får ju god mat hemma i alla fall...och får träffa Skrutt. Sen får det nog bli några promenader i skogen hemma också. Känns lite dumt egentligen, men jag saknar "min" skog i Skogstorp. Skogen där jag kan de flesta spåren, där jag nästa alltid hittar...där jag vet var alla backar kommer. Jag är konstig, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback