Konstant frusen

Idag har jag frusit konstant hela dagen. Är frusen ändå in i kroppen, och ryser hela tiden. Blä.

Bestämde mig för att ta en pluggfri kväll idag. Har ju settat i skolan hela dagen, och ja, det är ju meningen att åtta timamr ska spenderas till plugg dagligen, vilket jag gjort idag. Så varför inte ta en kväll utan plugg? Faktiskt unna mig en kväll och känna att jag inte har några måsten, vilket är sällan man har då man studerar. Plugget finns hela tiden i bakhuvudet. Speciellt under den tiden jag läste distanskursen, då fanns det ju ingen speciell tid då man skulle plugga...men, nu ser jag till att vara effektiv på dagarna istället så jag kan njuta av kvällarna.

Ser fram emot joggingpasset imorgon. Känns som om det kommer gå mycket bättre imorgon än vad det gjorde sist, min kropp har verkligen visat att vila är bra..den presterar som jag vill nu, tror jag i alla fall..hittills har det känts som så.

Ser fram emot fredagen också. Då blir det födelsedagskalas hos Fia. Skojigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback