Kroppen vill inte..

Jag är otroligt frustrerad.
Det känns som om jag bara går bakåt när det gäller träning.
Joggingpasset idag var riktigt tugnt, och när jag sprang igår gav jag nästan upp för att det var så tugnt.
Kroppen har inte den ork den bör ha, och som jag vill att den ska ha. Jag körde inte ens hela gymprogrammet idag eftersom jag inte kände någon lust alls. Får se om löpningen och spinningen blir bättre nu när jag bestämt mig för att skippa benövningarna på gymmet, det går inte att springa långa sträckor med stora muskler. De blir trötta alldeles för fort, och nu när jag har tider jag vill slå är det ännu viktigare att benen orkar med.

Funderar på att skippa spinningen imorgon. Kan vara så att kroppen kanske behöver vila lite, återhämta sig någon dag. Men, jag mår redan dåligt över det beslutet. Jag känner mig lat för att jag väljer att inte träna en dag. Värdelös. Jag vill inte vila, skulle jag kunna skulle jag bo på Friskis. Men, det kanske är vila som behövs, för jag vill att det ska börja kännas bättre snart..jag vill se framsteg.


Kommentarer
Postat av: jerkan

Vi kan vila tillsammans :D ?

2009-03-25 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback