Måndag

Måndag igen. Veckorna går fort.
Trevligt med måndag tycker jag. Visst, det är väl inte världens roligaste att sitta i skolan och lyssna på föreläsningar i flera timmar. Men ja, det går ändå, bara det att jag gör något annat än sitter hemma gör att allt annat känns mycket roligare. Jag skulle inte klara av att vara arbetslös en längre period. Jag vill att det ska hända något varje dag.

Idag är det en heldag på Ekonomikum som gäller.
Först fyra timmars föreläsning om marknadsrätt, sen två timmars föreläsning om börsrätt. Intressant. Markndasrätten verkar vara en riktigt bra och rolig kurs. Definitivt något som jag skulle vilja jobba med i framtiden.

Nehepp, dags att börja göra sig iordning och sen brumma iväg med cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback