Mars

Ja, inte kan man missa att det är mars.
Från att ha varit töväder emd nästan barmark så snöar det för fullt idag. Visst är det trevligt med snö, men nu vill jag nog att det ska börja bli vår så man kan ta sig fram hur som helst ute. Jag vill börja kunna springa i skogen, och ja, jag vill slippa vara försiktig med vart jag sätter ner fötterna.

Idag är det tvätt som gäller. Träningskläderna behöver verkligen en omgång i tvättmaskinen. Och, ja, resten också. Efter tvättiden blir det lunch med Fia, och kanske Jessica också. Najs. Det stora problemet är dock vad och vart man ska äta. Ujuj, vilket problem...

Nej, tänkte ta en promenad innan tvätten, så det är dags att börja röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback