Ny vecka

Så var det måndag igen.
Ytterliggare en seg vecka som skall påbörjas.
Ser verkligen fram emot att de andra kurserna ska börja. Att få göra lite mer om dagarna. Samtidigt så är det ju skönt att ha det som jag har det nu, jag har inga tider att passa och jag kan lägga upp dagen precis som jag själv vill. Det svåra med en distanskurs är dock att ta tag i plugget, det är ingen som håller koll på en och man behöver aldrig förbereda sig inför föreläsningar eller seminarium. Jag behöver inte ens skicka in mina uppsatser den dagen de ska in...

Får dock hoppas att denna vecka går fort. Sälen som gäller nästa. Ska bli skönt att komma iväg, åka lite skidor och snowboard. Nu börjar det ju även bli lite varmare ute, och då är det ännu härligare att vara i Sälen. Kanske att man till och med kan få lite färg i ansiktet. Skulle vara najs. 


Så här ska det vara... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback