På ekonomikum

Ujuj, vad dutkig jag är just nu.
Sitter på catwalken på Ekonomikum och pluggar, ja, jag pluggar faktiskt. Har skrivit klart en av deluppgiftern till uppgiften som ska in på söndag. Väntar bara på att Fia ska skriva klart hon också, och sen blir det till tt börja på den sista deluppgiften. Som sagt, var ju tänkt att vi skulle sitta här till nästa föreläsning börjar, den har dock visat sig vara inställd..så jag vet inte riktigt hur länge jag blir kvar här, och vad jag ska hitta på ikväll. Har ju bestämt mig för att ha en vilodag från träningen, så ja..det är svårt att veta vad man ska hitta på på kvällarna. Kanske ska ta tillfället i akt och storstäda, det behövs kan man säga..speciellt med tanke på att mamma kommer till helgen.

Aja, kanske ska passa på att plugga annat medans slöFia skriver klart...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra Camilla, du tänker på dina snälla, snälla mamma, puffa upp kuddarna i soffan så att jag kan sjunka ner i den när jag kommer på lördag. Glöm inte att ta med dammsugaren under sängen, fusja inte. Kram Mamma

2009-03-31 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback