Rullar på

Jag har gjort en kraftansträngning när det gäller min uppgift som jag ska skicka in. Äntligen. Men det känns bra, så fort jag kommer igång att skriva och verkligen tar tag i det så går det bra, jag får till en text och jag förstår vad jag skriver..att förstå vad man skriver om när det handlar om obligationer, marknader, värdepapperisering etc. är annars inte det lättaste. Speciellt då allt inte är så roligt. Men, nu är jag igång. Får hoppas bara att jag tar tag i det igen efter spinningpasset jag ska på nu, eller ja, jag ska gå till Friskis om en halvtimme för att vid sex köra ett pulspass. Det blir andra vändan till Friskis för idag, var där imorse också och fick ett nytt gymprogram. Riktigt skoj gymprogram, mycket jobb med bara kroppsvikten, ska bli en härlig utmaning, och det ska bli ännu härligare när resultaten börjar komma..

Nepp, dags att röra lite på sig. Disken diskar tyvärr inte sig själv har jag märkt...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback