Sista

Så var den sista uppgiften klar och inskickad. Inte den bästa, har inte riktigt haft motivationen att skriva en massa..så jag får hoppas att min korta sammanfattning räcker, jag trivs bättre med att skriva kort och koncist än att sväva ut allt för mycket. Bättre att det viktiga kommer fram, istället för att ta med en massa annat onödigt trams.

Förövrigt vet jag inte vad som har hänt med mig. Jag har alltid varit en morgontrött människa. Men har den senaste veckan vaknat runt sex, dock har jag inte gått upp då, men i alla fall..börjar tycka att åtta är alldeles för sent på morgonen att gå upp...och jag som annars inte hade några problem med att sva fram till tio. Men, jag ser det bara som positivt, jag är hellre uppe tidigt och hinner göra mer än sover bort hela dagarna. I alla fall i veckorna, på helgerna måste man ju unna sig att sova lite längre..om det går vill säga, jag tänker i alla fall inte sätta klockan på ringning nu till helgen, nej, jag får vakna för mig själv..och håller detta i sig så blir det ju runt sex sju på morgonen.

Nehepp, hade eventuellt tänkt komma ut på en löprunda innan skolan. Kanske ska ta tag i det snart.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad menar du med en massa trams.... jag känner mig träffad....

2009-03-28 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback