Söndag

Nu har mamma åkt.
Vi har haft en trevlig helg tillsammans. Lördagen gick till att shoppa loss ordentligt. Hittade en hel del roliga saker, och det bästa var att allt köptes med pengar jag inte hade räknat med att ha. Mormor är allt bra att ha ibland, hon skämmer bort mig och Toffe, precis som en mormor ska göra. Riktigt trevligt med lite nya kläder är det allt. Kvällen spenderade jag och mamma i soffan, med blåbärspaj och glass som sällskap. En perfekt lördag kan man säga.

Idag söndag började vi med att ta vid där vi slutade igår, i soffan framför en film. Skön morgon. Sen blev det en tur till Gränby, men shoppingsuget stillades igår så inga större inköp idag.

Får se vad resten av dagen bjuder på. Ska iväg en tur till gymmet, och ja, kanske blir det en löptur också. Lite plugg ska jag nog också kunna klämma in. Annars så längtar jag till imorgon, ny vecka med nya utmaningar, men framförallt en ny vecka med vanliga vardagsbestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback