Tisdag

Så var det tisdag.
Dagen innen skolan börjar på riktigt igen.
Ser fram emot imorgon. Kommer säkert undra imorgon kväll varför. Men, det ska bli skoj att äntligen får sätta på sig vanliga kläder, få göra sig fin och få vara någon annanstans än i lägenheten. Det ska bli skönt att få tillbaka vanliga veckor, då det faktiskt märks när det är helg. Ska försöka få in i skallen att jag ska plugga ordentligt i veckorna, så jag kan strunt i allt vad plugget heter under helgerna. Hur underbart skulle inte det vara?

Idag står en tur till Fia på schemat. Vi ska se till att med gemensam kraft komma igenom sista uppsatsen/uppgiften i distanskursen vi har läst. Hoppas verkligen att den blir klar idag, och att jag ahr tillrcäklig pli på mig själv för att göra klart den första uppgiften också. Skulle var så skönt att ha det ur världen nu till att de andra kurserna börjar.

Förutom plugg hoppas jag på att hinna med en löprunda också. Tävling nästnästa helg. Vill ha en bra tid. Min jakt på mammas rekordtid har börjat, jag ska slå den till vårruset. Jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback