Torsdag

Redan torsdag. Snart helg. Otroligt hur fort veckorna går.
Som vanligt är inget speciellt inplanerat idag. Spinning senare ikväll bara.
Imorgon blir det dock lite roligare. Då kommer Fia hit på middag, ev. Jessica också. Najs. Alltid trevligt att slippa äta ensam, har dock ingen aning vad jag ska bjuda på. Kanske ska slå till med ett experiment...förhoppningsvis står köket kvar efter det. Jag förstår inte varför jag är så dålig på att laga mat. Eller ja, dålig är jag inte, jag vet bara inte vad jag ska göra om jag inte har ett recept. Jag tycker att det är jätteroligt att laga mat efter recept, det tråkiga är bara att komma på vad man ska göra för recept och när man väl har kommit på det så har man aldrig allt hemma. Jag är sugen på att göra något riktigt avancerat, så jag kanske ska ta mig en runda bland kokböckerna och skippa experimentet. Tror nog att det är säkrast för oss alla. Kanske till och med ska vara så duktig och göra en viktismiddag, både nyttigt och gott.  

Nehepp, nu ska jag nog ge mig ut på en promenad. Och sen blir det plugg resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kommer gärna, om du hänger med på magnus så kan jag hjälpa dig med mat efteråt :D ??

2009-03-12 @ 12:51:41
Postat av: sofia

jag hjälper inte till...

2009-03-12 @ 16:34:00
Postat av: sofia

...med maten....

2009-03-12 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback