Tungt

Idag var det tungt på spinningen.
Fy sjutton vilken mjölksyra jag hade.
Inte roligt när det blir så, konditionsmässigt vill man ge så mycket mer men benen vill inte samarbeta. Men men, det är ju bra med mjölksyra träning också, det gör så att gränsen till när man får mjölksyra ändras. Men, det är ju så tråkigt och jobbigt att få mjölksyra. Man kan inte tänka på något annat än den brännande smärtan i benen. På ett sätt är det ju dock en bra smärta, man känner att man jobbar och att benen faktiskt gör något. Imorgon blir det dubbelpass igen. Först Eriks skivstång/konditions-pass och senare på kvällen, om jag orkar..Eriks pass är inte att leka med, så ska jag med Jessica på Magnus intensivpass. Lördag får nog bli en vilodag, kroppen behöver det. Fast, får se om jag klarar av att hålla det..samvetet är inte snällt mot mig när det kommer till att inte träna på en hel dag. 

Nehepp..nu ska jag skicka iväg en arbetsansökan för min brors del, jag vet, jag är alldeles för snäll...och sen ska jag sova. Nattinatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback