Vad har hänt?

Man kan ju lite smått fundera på vad som har hänt med mig och Fia.
Idag, tisdag, blev vi klara med fredagens seminarieuppgift. IDAG! Annars brukar vi sitta i sista minuten och skriva den, men nej, inte den här gången. I'm impressed. Och som om det inte räcker, nu sitter vi tyst och läser kurslitteratur. Ujuj. Det låter nästan för bra för att vara sant.

Aja, börsrätten börjar vid fyra. Två timmars föreläsningen och sen är det hem som gäller. Ska försöka hinna ut på en promenad idag, tror inte jag hinner träna något annat. Känns lite jobbigt, ingen träning sen i söndags..usch usch. Men, inte så mycket att göra åt saken, skolan tar tid och jag låter den ta tid. Imorgon är det dock jogging med friskis som gäller och sen ett pass på gymmet. Lovely. 

Nehepp. nu kom Fia tillbaka med sitt kaffe och min cola, dags att vara effektiv igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback