Vältränad?

Idag kände jag mig allt annat är vältränad på skivstångspasset.
Eller, ja, jag kanske inte är speciellt vältränad i vanliga fall heller...men ja, det var jobbigt idag. Ont lite varstans har jag också. Så därför blir det inget intesivpass ikväll, vill inte gå på det för att sen känna att jag inte orkar max och därmed bli besviken och arg på mig själv. Det får bli en lugn promenad istället..där behöver jag inte ha några krav på mig. Ang. det här med vältränad, otränad etc. hur vet man vad man är? Vad kan jag klassas som. Jag tränar som en galning, men jag tycker inte att jag blir bättre på något..det enda jag kan märka är att jag ibland klarar av att ta lite mer i vikt på gymmet. Men annars tycker jag att resultaten uteblir. Dessutom syns det aldrig på mig att jag tränar som jag gör..det är också därför jag känner behovet av att berätta hur mycket jag tränar. Jag vill ha resultat snart, både resultat som jag känner av och som syns. Vad krävs för det, ska jag träna ännu mer? Och när ska jag hinna med det?

Kommentarer
Postat av: jessica

Du kanske har för mycket press och tränar för hårt?

2009-03-13 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback