Det börjar arta sig..

Idag har jag och Jessica gjort ett ordentligt krafttag inför vättern.
Vi har avverkat 72 km på cykel. Och, större delen av det i sällskap av motvinden. Härligt, eller inte. Jobbigt var det, men, det känns bra. Jag hoppas och ber verkligen om att det inte blåser under vättern. Det får gärna regna och vara kallt istället, så länge det inte blåser. Jag hatar verkligen motvind, speciellt när man ska cykla långt. Värst motvind hade på hemvägen idag. Så skönt när man började se välbekanta "saker" och visste att man snart var hemma...resten av dagen idag ska jag inte göra något alls. Eller ja, jag ska ta mig ner till grönsakshuset (ligger precis brevid mitt hus..) och köpa lite jordgubbar..btw. chokladen är öppnad, och den var god.

Dags för en dusch.  

Kommentarer
Postat av: sofia

så duktiga ni är!!!

Tur att cokladen var god då, hade varit synd annars då du längtat så mkt!:)

2009-05-09 @ 09:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback