Fredag

Idag har böckerna fått vara i fred ett antal timmar.
Jag ligger bra till, så ja, en liten paus från pluggandet gjorde ingen större skada.
Istället för plugg har jag och Jessica tagit en cykeltur. Vi fick skjuts ut Björklinge, och därifrån cyklade vi hem. Sammanlagt blev det en sträcka på 5,8 mil. Underbara förhållanden idag. Strålande sol och i princip vindstilla. Märktes på hastigheten att det inte blåste, lovely. Känns i ansiktet att man har varit i solen några timmar, hoppas bara att jag inte blir röd...dock har jag inte klarat mig undan dessa vackra linjer, som tur var hade jag linne idag, vilket innebar lite snyggare linjer än om jag skulle haft en t-shirt.

Efter cyklingen blev det någon timmes plugg. Och sen kom Jessica hit och joinade mig vid middagen. Och sen har vi settat på balkongen resten av kvällen. Härligt. Nu ska jag läsa något kapitel till, och sen är det dags att lägga huvudet på kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback