Fredag

Förkylningen är en aningen bättre. Skönt att kunna släppa taget om toarullen en stund..
Jag hoppas att det som är kvar är borta till imorgon, så jag kan bege mig ut och springa..men ja, jag ska väl inte ha allt för förstora förhoppningar. Blir det inge springa blir det en promenad i alla fall..och det behövs efter dagens kinamat. Varför ska allt som är gott vara så onyttigt?! Aja, imorgon är det då lördag. Som sagt, lite nyttigheter på morgonen och efter det blir det nog en liten shoppingrunda, måste fixa en cykelhjälm. denna cykelhjälm skulle ha varit inhandlad för flera veckor sen, men nej, det har fortfarande inte blivit av. Till kvällen är det självklart Eurovision som gäller. Heja Sverige! Fast jag har några fler favoriter utöver Malena..ska bli intressant att se vilka som vinner i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback