Hemma igen..

Hemma i Uppsala igen.
Känns konstigt att gå tillbaka till vanlig vardag imorgon. Det har varit en så lång ledighet..en liten minisemester. Men men, det går inte att rymma från vardagen, och det är väl lika bra. Det bästa med att återgå till det normala är att de vanliga matvanorna också återvänder. Usch, jag hatar verkligen när jag tappar greppet om min självkontroll..aja, straffet kommer imorgon. Det är bara att ta det och sen fortsätta på rätt bana. Ingen skola imorgon, men massor att plugga. PM inlämning börjar närma sig, dags att börja skriva på det kanske...likaså gäller tentorna, snart dags att tenta av dessa kurser, känns som om man nyss började med dem. Men, det som är positivt med att det snart är tentadags är att det snart är sommarlov, och iår får jag till och med ett par veckors sommarlov. Riktigt skönt.

Nej, nu ska jag ta en allergitablett och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback