Hög nivå..

Uppsatsskrivande på hög nivå.
Det går bra idag. Det märks att det vi bara har slutklämmen kvar, allt börjar gå ihop och ja, det blir nog bra detta. Snart är det dock dags för lunch, gottigottgott. För min del känns det som om vi kan bli klara idag. Hur skönt skulle inte det vara? Då har vi bara presentationen kvar att förberedda, och det bör vi hinna med på en dag. Kanske att man får helgen ledig? Eller ja, ledig och ledig, det blir ju tentaplugg istället. Men men, vad gör det? Det är ju bara två veckor kvar på denna termin, och jag ska se till att klara dessa tentor så jag slipper tänka på dem...jag har tillräckligt många tentor att göra i slutet av augusti så det räcker. Ganska bra att mitt sommarjobb bara sträcker sig en vecka in i augusti, då får jag en massa tid att plugga inför tentorna. Hemskt att behöva jobba samtidigt som man pluggar, tiden räcker inte till då...

Aja, det blir mycket pluggprat nu. Men, det är ju det mitt liv innehåller för tillfället. Jag börjar faktiskt längta efter examen. Det ska bli så skönt att få komma ut på arbetsmarknaden och jobba. Få ha fasta tider, och inte behöva sitta hela nätterna med en bok i famnen. Att få ha helgerna lediga..om jag nu får ett sånt jobb vill säga. Eller ja, först och främst ska jag väl hitta ett jobb överhuvudtaget.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback