KLAAART

Vi fick redovisa idag.
Och, oj så bra det gick. Våran presentation var helt klart bäst, enligt mig i alla fall. Ser fram emot lärarens feeedback, när det nu kommer. Tiden gick fort, men visst kändes det sen att man hade haft ett sex timmars långt seminarium. Tack och lov blir det inte lika långt imorgon.

Joggingpasset idag gick bra. Kom endel regn på slutet. Eller ja, en större mängd..vi såg alla ut som dränkta katter när vi kom in igen. Som tur var klarade vi oss från åskan..första blixten kom precis innan vi gick in. Men ja, nu är det roliga över. Inget mer joggingpass förns höstterminen. Och då blir det dessutom utan min favoritledare. Att man kan fästa sig så vid vissa ledare, jag kommer sakna honom. Och, jag kommer sakna hela gruppen under sommaren, vi har fått en viss gemenskap...dock kommer jag återse en hel del av dem vid Vårruset och Blodomloppet..det sista vi sa idag var: "vi ses på pallen.."

Imorgon blir det som sagt skola först. Sen blir det en långrunda på cykeln med Jessica. Det blir det sista innan loppet..helst skulle jag vilja genomföra någon mer, men tiden räcker helt enkelt inte till. Det knappt att det gör det nu.

Nehepp..några timmars plugg ska man väl kunna klämma in innan det är dags att sova sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback