Måndag

Lite seg start på dagen idag. Men jag har pluggat lite än så länge i alla fall..upphovsrätten är inte den roligaste immateriallrätten, men snart är jag klar med den delen. Nu tänker jag dock fly böckerna en liten stund och bege mig ut på en cykeltur. Ska inviga nya hjälmen...förhoppningsvis blåser det inte så mycket idag, eventuellt att det skulle komma lite regn, men det gör inte så mycket..ganska skönt att träna i regn tycker jag. I och för sig är väl kanske inte regn det mest optimala för min förklyning, men men, jag ka ju inte sitta inne hela dagen bara för att det eventuellt ska regna. Får se hur långt det blir idag, siktar på att komma upp mot fem mil, behöver egentligen cykla ytterligare lite längre, men det tar ju så in i nordens lång tid, och ja, jag måste hinna med några sidor till i boken idag.. 

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha :) jo men han var där och han var sig lik. Du vet ju hur han är :P

2009-05-18 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback