Måndag

Seg morgon blev det idag. Förstår inte varför jag är så trött..var det hela helgen hemma, och imorse ville jag inte alls gå upp. Men, jag tvingade mig upp, och tog mig sen till stan. Först gick jag och tog mitt "straff" för helgen, det var inte så farligt, men nu måste jag se till att fixa till det. Sen blev det till att leta reda på en av kursböckerna, som tur var fanns den vid Studentbokhandeln, annars brukar man ha den turen att när man väl måste ha en bok så är dem slutsålda överallt..Väl hemma var det tänkt att jag skulle plugga, men jag har inte riktigt haft tålamod till det. Vid fyra mötte jag i alla fall upp Malin vid startplatsen för vårruset. Gick bra att springa de fem kilometrarna och skönt var det också. Nu när jag har blivit av med lite energi tror jag att jag klarar av att ta tag i pluggandet, och städningen...

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback