Onsdag

Onsdagar är verkligen en träningsdag jag vägrar avvara. 
Så, idag var det alltså joggingpass med Friskis och gym som gällde. Gymmet gick bra, men var ltie stressad eftersom jag var lite sent ute..kändes i musklerna att det var en vecka sen körde igenom programmet, men det gick bra ändå. Joggingen gick också bra, sprang lute lugnare idag eftersom jag fortfarande känner av min förkylning, det blir så mycket mer ansträngande att andas så fort man blir det minsta lilla snuvig. Men men, jag är nöjd med dagens träning. Alltid lika roligt att springa med Friskisgänget, eftersom jag i princip har varit med alla gånger så har jag börjat lära känna de flesta..eller ja, speciellt många att lära känna är det ju inte, vi brukar inte vara fler än 7-8 st.  

Innan träningen var det skola som gällde. Sista seminariet är nu avklarat! Finally!
Nu är det bara PM:et som skall fixas också, och tentorna så klart. Blir till att åka till skolan imorgon, trots röd dag, men bättre att vi sitter med PM:et nu och blir klara än att vi måste sitta hela helgen.

Nej, nattinatti nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback