Pluggis

Blev några timmars plugg på biblioteket idag.
Och, jag är förvånad över hur det gick att plugga där. Tre timmars konstant läsande, inte dåligt. När jag väl skulle gå därifrån varje alldeles snurrig i huvudet efter allt läsande. Aja, pluggandet resulterade i ett par kapitel i börsrätten samt hela patentkapitlet i marknadsrätten..det går framåt vill säga.

Innan plugget var jag en snabbis till gymmet tillsammans med Jessica.
Så trevligt att slippa gå själv, och dessutom hinner vi uppdatera varandra om allt mellan varven. Efter gymmet köpte vi varsin sallad och satte oss ute och åt och njöt av det udnerbara vädret. Kan man säga att det är sommar nu? Jag körde ju till och med utan strumpbyxor till kjolen idag...

Nehepp, nu ska jag nog ta och byta om och ta mig till skogen. En löprunda som gäller. Sen blir det hem och ytterligare lite plugg..vilket härligt och innehållsrikt liv man har. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback