Tisdag

Idag var det skola som gällde.
Ett riktigt segt seminarium var det. Känns att man har haft tolv stycken nu..tack och lov så är det bara ett seminarium kvar nu. Efter semiariet blev det inte riktigt som jag hade planerat. Jag trodde att vi skulle sitta kvar i skolan och skriva på vårt PM, men nej, det ville inte andra delar av gruppen. Så det blev istället att hoppa upp på biken och cykla hem till Fia. Och här är jag fortfarande kvar. Vi blev precis klara med förberedleserna till sista seminariet, och ja, nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Att plugga ytterligare mer känns inte speciellt lockande...har fortfarande tid att möta upp Jessica och ta en vända på gymmet, men ja, både jag och Jessica försöker vara duktiga med det här med att vila, och idag är egentligen min vilodag...så det kanske är bäst att hålla på det.

Försöker få Fia till att bjuda mig på middag, med det verkar den elakingen inte vilja göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback