Vad händer i Eskilstuna?

Ja, vad händer här?
För tillfället inget alls..väntar på att få bege mig ut i skogen och springa en runda.
Annars då..ja, i torsdags var det Valborg. party här hemma hos oss. Riktigt trevligt, lugn kväll för mig men inte för större delen av de andra som var här. Mycket dans blev det..och ja, det bjöd till en hel del skratt. Blev en sen kväll, vilket kändes dagen efter. Igår, fredag, var vi iväg en runda till Sundbyholm. Rekarne hade sin studentbal, många fina klänningar var det och fina håruppsättningar. Tänk att det är fyra år sedan en annan stod där i balklänning, vad tiden går fort..Hände inte så mycket mer igår, vi grillade här hemma och hade en trevlig "familjetid", ovanligt att hela familjen sitter och äter tillsammans. Däckade totalt efter det, så det blev en tidig sänggång..men men, såna dagar behöver man. Idag var det meningen att jag och mamma skulle ut på en liten shoppingrunda, men så blev det inte..så dagen har gått till att verkligen inte göra något alls...senare ikväll ska jag vara chaufför. Blir en lugn lördag, precis som jag ville..dock var meningen att det skulle bli en lugn och NYTTIG lördag, men nej, det går inte när man är hemma. Fasar inför måndagen..

Nehepp..kanske ska sätta på mig träningskläderna. Mari kanske ringer vilken minut som helst, och då är det skogen som gäller.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hörde att du hade sprungit ifrån mamma :)

Postat av: Malin

Åh ja det kan jag gärna göra, jag är i skolan imorgon men kanske på kvällen? om det går bra för dig?

2009-05-03 @ 13:43:33
URL: http://mullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback