Vilket träningspass..

Ujuj, vilket träningspass det blev igår.
Först körde jag slut på mig inne på gymmet. Och sen blev det ett rejält löppass. De första två kilometrarna hängde jag med i "intesiv"-tempot, men sen fanns det inte mer energi att ta av så jag fick sakta ner och springa i mitt vanliga tempo. Men jag klarade två kilometer i alla fall i ett tempo som jag inte är van vid. Blev lite ändringar i passet sen också, istället för spänstövningar körde vi intervallträning. Fy sjutton vad jobbigt. Men oj vad duktiga vi var..och det var så skönt att bli helt slut, att få känna att man verkligen har gett allt. Nästa vecka ska vi försöka få till lite backövning, skojigt värre.

Idag är det skola som gäller igen.
Så, dags att vara duktig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback