Egentligen

Jag har inget vettigt att skriva egentligen.
Dagen har inte bjudit på några ovanligheter.
Eller ja, kanske att man kan kalla det faktum att jag nu kan detta med standardavvikelser osv. som en ovanlig händelse. Tillslut satt det bara, och nu hoppas jag att det sitter kvar fram till tentan. Imorgon ska vi börja med de lite svårare sakerna, får se hur det går..skam den som ger sig. Blev lite förvånad över hur många som var i skolan och pluggade idag. Men, i och för sig det börjar ju närma sig slutet på de flesta kurser, och det är ju då allt händer.

Träningen gick ruskigt bra idag.
Musklerna är på väg tillbaka. Känns bra.
Lite tråkigt bara att gymma själv. Bättre blir det på tisdag då jag förhoppnignsvis får sällskap av Jessica.

Nej. Jag har verkligen inget vettigt att skriva just nu.
Bättre att satsa på morgondagen istället.
Ska väl ta och lägga mig i sängen och beta av några kapitel i statistik- och handelsrättsboken istället.
Najtinajt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback