Fredag

Tidig morgon idag.
Yogapasset börjar redan kvart i sju.
Efter yogan blir det till att sitta en stund i bastun. Bra uppladdning inför imorgon, först stretcha ut alla muskler och sen värma dem och få dem ännu lite mjukare. Perfa.

Idag är det tänkt att jag och Fia ska skriva vår problemformulering till c-uppsatsen.
Spännande.
Vi har ett ämne klart, frågan är bara om det går att genomföra. Vi vill så mycket.
Aja. Går det inte så går det inte, då får man helt enkelt komma fram till det resultatet..värre än så är det inte.
Lite skrämmande detta med c-uppsats. Att man skrivet den innebär ju att man har kommit en bit, att man ska kunna något och att det börjar närma sig slutet. Jag har ju för sjutton bara ett år kvar i skolan efter detta. Ett år! Vart har tiden tagit vägen?
Men, samtidigt ser jag verkligen fram emot att få komma ut på arbetsmarknaden och jobba med det jag har utbildat mig till. Om man nu bara lyckas få ett jobb...

Nehepp. Nu måste jag bika till stan.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback