Funderar

Sitter här och dricker ett glas varm saft, har precis ätit min frukostgröt..och nu funderar jag på om jag ska bege mig till gymmet om en halvtimma eller ej. Orkar jag? Nej. Jag tror inte det. Jag skulle säkert piggna till under cykelturen dit. Men, om kroppen protesterar blir inte träningen rolig..och då uppfyller den inte precis sitt syfte. Bättre att ta en lugn morgon, ladda inför skolan, och sen ta en löptur när jag kommer hem ikväll. Det blir nog bättre. Är jag hemma i skaplig tid hinner jag både springa och gymma ikväll. Vi får hålla tummarna för det.

Nej. Nu ska jag nog ta med mig min saft till sängen, och krypa ner under täcket ett stund till. Nu när jag inte längre ska till gymmet är det en stund kvar innan jag måste aktivera mig..skönt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback