God morgon

Idag var det segt att komma upp. Kan det ha att göra med att det är fredag.
Men. Det är bara att tvinga sig själv upp, och nu börjar jag faktiskt piggna till lite.
Snart är det dags för yoga. Och sen blir det raka vägen till skolan. Blir dock bara en halvdag i skolan idag. Vid ett lämnar jag Uppsala för Eskilstuna och Norrköping. Lovely. Ska bli skönt att komma iväg och få släppa tankarna på skolan och allt plugg. Få göra något annat än bara plugga en massa tal. Vem vet, det kanske är det som behövs och det som gör att jag klarar tentan. Får hoppas på det.

Nehepp. Lite måste jag väl fixa iordning här hemma innan jag kan bege mig.
Så, ingen tid och ro att sitta här längre.
Tur är väl att man ska på yoga, få bort en del av den stress jag känner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback