Helt underbart

Vilken tävling!
Tjurruset är nog bland det roligaste jag har gjort.
Jag har sprungit upp för branta sandbackar, hasat ner för bergsvägar, studsat genom kärr med vatten upp till höfterna, badat i diken..och då menar jag verkligen BADAT, jag fick ta simtag och hamnade nästan med huvudet under vattnet, och sen ska vi inte tala om den oändliga leran man har sprungit i. Helt underbart som sagt! Härligt att få skita ner sig och bara satsa. Jag skulle lätt göra det imorgon igen.

Aja. Min tid slutade på 1,18. Helt okej med tanke på terrängen..att bara komma två kilometer tog 18 min. Tiden kunde ha blivit lite bättre om det hade varit bättre framkomlighet på vissa ställen..men man får räkna med såna saker vid dessa tillställningar. Tjurruset is the shit!

  




Jag måste dock säga att jag ytterst besviken på den dåliga uppbackningen. Detta med löpning och tävling är en stor del av mitt liv..att få lite uppmuntran på vägen skadar inte, och ja, det gör att man kämpar ytterligare lite hårdare. Så jobbigt är det inte att säga lycka till.   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej jag håller med dina sista meningar! Men du vet att jag alltid stöttar dig, team elit håller alltid ihop! saknar dig <3

2009-10-17 @ 18:30:39
Postat av: Mari

Hade jag vetat att du skulle springa Tjurruset hade jag givetvis önskat dig LYCKA TILL, men men jag är ingen datanörd (hihi) som sitter vid data varje dag. Men Camilla du är väldens duktigast tjej som kämpar så mycket som du gör. Alla heder åt dig. I dag ska mamma och pappa komma till oss för att äta soppa innan Guifmatchen. Många kramar Mari PS ska bjuda upp pappa på en bugg också

2009-10-18 @ 13:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback