Hemma, men snart on the road igen.

Så var man hemma.
Båda positivt och negativt. Här i Uppsala finns sånt som inte finns i Norrköping, men detsamma gäller åt andra hållet..här i Uppsala fattas det som finns i Norrköping. Att man aldrig kan man vara helt nöjd. Aja, den dagen kommer väl den också. Dagarna i Norrköping har varit perfa. Lugna, mysiga och fyllda av skratt och ja, allt möjligt. Stan blir bara bättre och bättre, nu börjar jag ju hitta också. Varje kväll har jag fått somna brevid dig, varje morgon har jag vaknat brevid dig. Hela kroppen skrek nej inombords när jag i morse styrde Doris mot Uppsala. Men men, jag åker snart dit igen. Men, innan dess händer en hel del massa annat skoj. Imorgon åker jag och Jessica till Åland. Ska bli riktigt mysigt och skojigt. Träningsläger med allt vad det innebär..dvs. sova på madrass i en sporthall med en massa andra träningsnördar. Tävling på lördag, första halvmaran. Spännande. 

Nej. Nu ska jag göra något som jag annars inte brukar göra, eller snarare inte uppskattar att ägna mig åt. Jag ska göra ingenting. Jag är helt slut. Jag behöver vila. 


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till i helgen, gullet!

Ska inte du, jag och Malin styra upp en fika nästa vecka kanske? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback