Snart är dagen slut..

Snart är denna dag över.
Det har varit en bra dag. Plugget har gått bra. Och ja, jag tycker verkligen att det är roligt att vara i skolan hela dagarna. Det blir mer effektivt när man sitter i skolan. Jag kan till och med ärligt säga att jag ser fram emot tentaplugget som vi drar igång imorgon. Det ska bli skoj att sitta med labbgruppen och plugga. Förhoppningsvis innebär det även att tentan kommer gå bra så småningom.

Efter skolan idag var jag och Jessica och simmade. Inte den roligaste träningsfomern i och med att inte så mycket händer, men otroligt bra träning för kroppen. Skonsam träning, men samtidigt får hela kroppen jobba. Hoppade in en snabbis i bastun efter en timmes simning, riktigt skönt. Ska försöka se till att gå en gång i veckan nu. Bra för min fot att få träna något som inte belastar den..

Nu är det snart dags att sova. Men, jag ska nog kunna klämma in ytterligare en timmes plugg innan jag slocknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback