Tisdag

Imorse när jag vaknade snöade det.
Lovely.
Snart är vintern här.
Dock hoppas jag på att det inte blir så jättemycket kallar än på ett par veckor. Vinterdäcken till Doris finns hemma i Eskilstuna, och jag vill gärna ha dem på plats innan det blir halt och jäkligt.

Aja. Tisdag idag.
Lång dag.
Träffade Labbgruppen i skolan vid åtta i morse. Satt och slet med labbuppgiften i ett par timmar..hypotesprövningar är hemska. Jag har någorlunda kontroll på vad de innebär, men det där sista som behövs för att helt förstå vill inte infinna sig. Hoppas verkligen att poletten ramlar ner snart. Aja. Sen blev det en snabbfika. Och nu sitter jag och pluggar handelsrätt. Försöker få koll på alla olika källor inom handelsrätten. Låter rätt simpelt, men det är krånligare än vad man tror..om en timme är det dags för seminarium, och efter det är det plugg och åter plugg som gäller. Klockan sju blir det gym, och halv nio är det yoga som gäller. Så, som sagt, en lång dag.

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback