Torsdag

Vilken skillnad idag!
Mitt vanliga humör är tillbaka. Ingen suris idag.
Riktigt kallt i lägenheten just nu. Sov med öppen balkongdörr. Skönt när man ligger under täcket, mindre skönt när man ska upp ur sängen. Men det gick, och nu sitter jag här i raggisar och en alldeles för stor mjukiströja. Lovely.

Fullspäckad dag idag.
Först ut är gymmet. Ska vara där om en halvtimme.
Sen blir det hem till Fia, och pluggiplugg fram till klockan 12.
Klockan 12 är det seminarium.
Efter det blir det massor av plugg till runt sex då jag ska hem till Jessica.
Klockan åtta blir det ki-box.
När det är slut är det raka vägen hem till Eskilstuna.
Vilken dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska bara veta vad arg du skulle bli på mig och jag tränade två pass... haha :)

2009-10-01 @ 09:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback